domingo, 29 de julio de 2012

Bon dia, som dia 28 d'agost i els meus amos m'han fet matinar, m'he llevat a les 10h. però ells no saben que he tornat aquella alfombra que faig les migdiades... :D

Avui volen anar a dinar a fora i he sentit que no m'hi volen portar. Em sembla que van a celebrar un Sant, però és clar, quan ells volen sóc un gos i quan no sóc un...nanu, quin morro que tenen, oi?
Està clar que m'abandonaran i no podré anar a la festa :(, em quedaré dormint a la meva alfombra...

eiiii! tinc una idea, i si em fico al Bolso i com que sóc petit no sabran que vaig amb ells.
i  així us podré ensanyar el meu super seient que tinc el cotxe!!!!!!


4 comentarios:

  1. Endavant NANU!! estic amb tu!
    Ja exilcaras com t'ha anat!

    ResponderEliminar
  2. jaj quina cara més de sherlock holmes!!

    ResponderEliminar
  3. clar que sí nanu!! tu pots!!

    ResponderEliminar
  4. Molt trapella tu!
    Ja tinc ganes de saber com ha acabat el dia!

    ResponderEliminar

Què n'opines?