viernes, 17 de agosto de 2012

LA MEVA FELICITACIÓ PEL WAKA BABY BOOM

 la meva felicitació personal  pel waka baby-boom

Hola AMICS I AMIGUES!

Fa uns dies va sortir a la llum una notícia de "cotilleo"
el PIQUE  i la SHAKIRA estan embarassats de 3 mesos i mig
diuen que es dirà ..... ULICITO!!!!!!

i jo des d'aquí com que el meu amo li agrada el barça i a la meva mestressa li agrada la shakira, em vaig dir: "aprofito per fer la meva felicitiació personal. :)"

més informació sobre la notícia aquí   i aquí







7 comentarios:

  1. Aixo és estar preparat per el començament de temporada !!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. I tant, aquesta temporada no en deixare escapar ni una.

      Eliminar
  2. Vull un fill teu nanu!

    ResponderEliminar
  3. I la segona equipació?

    ResponderEliminar
  4. ja tenim l'özil del barça!!!!

    ResponderEliminar
  5. Avui toca guanyar la supercopa!!

    ResponderEliminar

Què n'opines?