domingo, 30 de agosto de 2015

INICIATIVA PERROS AL TREN

Hola, bon dia a tothom.
Sabieu que els gossos de més de 10kg no  poden viatjar en el AVE ni a cap altre tren de Renfe?

Jo no n'estava al corrent ( faig 1,5 kg) i evidentment mai m'he trobat amb aquest problema, però l'altre dia em vaig assabentar d'aquesta problemàtica i d'una iniciativa molt bona, encapçalada per la Sandra Barneda, mitjançant la plataforma Change en la que es demana a Renfe que deixin pujar als gossos de més de 10kg al tren.

Tots tenim el mateix dret a pujar el tren.
No és just que jo pugui viatjar amb la meva family pràcticament sense límits i que d'altres gossos pel simple fet de ser més grans no puguin acompanyar als seus amos a les vacances quan agafen l'AVE o quan agafen el tren per anar a la platja,  d'excursió o de compres.
 
Doncs bé en aquesta petició es demana a RENFE que busqui algun tipus de solució com reservar places especials o fins i tot habilitar un vagó en el que sigui possible viatjar amb gossos.



Si creieu, com jo que és una bona iniciativa i hi voleu posar el vostre granet de sorra, simplement heu de firmar la petició!! Estem molt a prop de les 150.000 firmes necessàries!!!
A casa nostra ja ho hem fet.
Entre tots ho podem aconseguir!!!









No hay comentarios:

Publicar un comentario

Què n'opines?